Update! 10-11-2008


Zo daar zijn we weer eens.....en ik maar denken dat ik het druk had toen ik werkte.....thuis zijn is nog veel vermoeiender! Vroeg opstaan, man en kids wegbrengen, wasjes draaien...stofzuigen, bijbeppen aan de telefoon...msnnen..Pf, de dagen zijn te kort!

Afgelopen weekend waren Edwin en Marielle hier en hadden ook Lotte en Luc meegenomen. Voor alle kinderen was dat een enorme verrassing. Lotte en Luc hoorden het pas toen ze op weg gingen naar het vliegveld en onze kinderen merkten het pas toen ze hier in de eetkamer stonden! Vooral voor Floor was het erg leuk, zij is morgen jarig en wordt alweer 9!!

Zaterdag hebben we de poging gewaagd om de schotel te installeren. Hij hangt en daar is het wel mee gezegd..Morgen bel ik die man wel ff, dan zal t wel in orde komen..

Jammer voor E en M was wel dat we veel, heel veel regen hebben gehad. Maar vermaakt hebben we ons toch wel, lekker gegeten en gedronken uiteraard!

Gisteren hebben we de verjaardag van Floor alvast een beetje gevierd. Lekker taart erbij, helemaal gebakken door Lotte en Sabien! Keigoed hoor meiden en hij was ook erg lekker!

Vanmorgen Edwin en Marielle weggebracht naar de bus en ik ging ervan uit dat ik ff lekker door t huis kon gaan...helaas..ik was nog geen 5 minuten thuis en toen belde de leerkracht van Sabien..Die had al een paar dagen wat last van haar enkel maar zwikte er vanmorgen op school nog een keer doorheen. Gelijk wordt daar dan de schoolzuster erbij gehaald en die vond dat we naar een dokter moesten..Ok, daar gingen we dus...Ik had nog geen idee waar de dokterspost eigenlijk zat..(slechte moeder he...) Kwart over 11 had ik Sabien opgehaald, half 5 was ik thuis....(ondertussen nog wel de andere 2 van school kunnen halen..)Eerst tijden wachten bij de dokter, daarna naar t ziekenhuis voor een foto.

Gelukkig was het niks...(degenen die ons kennen, snappen hoe ik me voelde vandaag..)

Maar goed, morgen de verjaardag van Floor! Cadeautjes zijn ingepakt, we zijn er klaar voor!

Oeps....ik bedenk me nu dat ik de traktatie nog moet maken......


Doeidoei tot snel!